Учительская


ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної загальної середньої освіти

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-п


Документи для організованого початку 2013/2014 навчального року

http://iitzo.gov.ua/serednya-osvita/dokumenty-dlya-orhanizovanoho-pochatku-20132014-navchalnoho-roku/

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для початкової школи у 2013/2014 навчальному році

http://kominternovskiy-ruo.edu.kh.ua/perelik_navvaljnih_program_pidruchnikiv_ta_posibnikiv_20122013_n_r/

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2013/2014 навчальному році

http://iitzo.gov.ua/serednya-osvita/dokumenty-dlya-orhanizovanoho-pochatku-20132014-navchalnoho-roku/




Рекомендаційний бібліографічний
покажчик літератури
для вчителів школи


ПРОФІЛЬНЕ
НАВЧАННЯ


Одним із найважливіших напрямів реформування освіти в Україні є перехід до профільного навчання, створення можливості кожному учневі стати самим собою.
       Кожний навчальний заклад формує власну модель профільного навчання, адаптовану  до умов регіону, можливостей матеріального та кадрового забезпечення освітньої установи.
       При цьому дуже важливо врахувати, що профільне навчання – це вид диференційованого навчання, який передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів, створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, забезпечення можливостей для рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої профільної та початкової допрофесійної підготовки, неперервної освіти впродовж усього життя.
       З огляду на зазначені умови щодо реалізації концепції профільного навчання видавництво «Шкільний світ» з 2004 року розпочало друк інформаційно-методичних матеріалів з досвіду закладів освіти різного типу щодо форм організації профільного навчання як внутрішньошкільних (профільні класи, динамічні профільні групи, класи з поглибленим вивченням предметів тощо), так і зовнішньошкільних.
       З урахуванням публікацій в загальнопедагогічних та фахових виданнях створено цей бібліографічний покажчик  статей.
1.              Бегеза, Л. та ін. – Від профільної підготовки до професійного самовизначення //Сільська школа України. – 2008. - № 10.
2.              Гонтаренко, Л. Інновація на 12 балів. Програмно-цільовий підхід до впровадження профільного навчання  в Сєверодонецьку //Управління освітою. – 2010. - № 5
3.              Гонтаренко, Л. Створення умов для самовизначення. Перехід ЗНЗ на профільне навчання у м. Сєверодонецьку: другий етап – допрофільна підготовка //Управління освітою. – 2009. - № 12.
4.              Гоцик,І., Василенко, Т. Багатопрофільна опорна школа як центр професійної освіти // Сучасна школа України. – 2009.- № 11.
5.              Гуріна, Н. Формування готовності учнів до свідомого вибору професій // Сучасна школа України. – 2009.- № 9.
6.              Денисенко, Т. Роль профільного навчання у формуванні соціальної компетентності учнів // Сучасна школа України. – 2011.- № 11.
7.              Добронравіна, Н., Самаріна, В. Багатопрофільність – майбутнє сучасної школи // Сучасна школа України. – 2009.- № 9.
8.              Диференціація й індивідуалізація Освіти. Методика проведення моніторингу  профільного навчання //Управління освітою. – 2012. - № 2.
9.              Дудко, Є. Організація профорієнтаційної роботи як аспект до профільної підготовки та профільного навчання // Сучасна школа України. – 2009.- №11.



ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЛЕТЕНЬ
педагогічної преси


            ПРАВОЗНАВСТВО


1.    Бережко, Н.М. Кримінальне право. Поняття злочину. Правознавство. 10 клас [Текст] / Н.М. Бережко //Історія та правознавство. – 2013. - № 28. – С. 10 – 15.

2.    Дудник, Н.В. Що таке сім'я та шлюб. Правознавство (Практичний курс). 9 клас: Професійна майстерня [Текст] /Н.В. Дудник //Історія та правознавство. – 2013. - №31. – С. 12 – 16.

3.    Житкова, Н.М. Екологічне право. Правознавство. 10 клас [Текст] /Н.М. Житкова //Історія та правознавство. – 2013. - №28. – С. 15 - 17.

4.    Мартинів, В.М. Загальна характеристика прав людини. Правознавство (практичний курс). 9 клас [Текст] / В.М. Мартинів //Історія та правознавство. – 2013. - №28. – С. 15 - 17.

5.    Нагорнюк, В.О. Основи кримінального права України. Тези для підготовки: Готуючись до уроку [Текст] / В.О. Нагорнюк // Історія та правознавство. – 2013. - №25. – С. 8 - 11.

6.    Нікора, А.О. Методичні умови для формування ціннісних орієнтацій на уроках правознавства [Текст] / А.О. Нікора // Історія та правознавство. – 2013. - №16- 18. – С. 6- 9.

7.    Скакун, О.Ф. Юридична енциклопедія з теорії держави та права [Текст] / О.Ф. Скакун // Історія та правознавство. – 2013. - №16 - 18.






ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЛЕТЕНЬ
педагогічної преси


            РОБОТА ВЧИТЕЛЯ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ



1.    Боронило, А.М. Наукове товариство учнів: Досвід [Текст] / А.М. Боронило //Завучу все для роботи. – 2009. - № 4. – С. 20 – 30.

2.    Воронцова, Е. Задатки, здібності, обдарованість [Текст] / Емія Воронцова //Директор школи. – 2011. - № 15. – С. 17 – 21.

3.    Волошина, О.О. Наукове товариство учнів «світ науки»: Обдарована дитина [Текст] / О. Волошина // Завучу все для роботи. – 2010. - № 10. – С. 22 – 27.

4.    Гуськова, Т.Б. Обдарована дитина в школі: Обдарована дитина [Текст] / Т.Б. Гуськова //Завучу все для роботи. – 2011. - № 5 – 6. – С. 2 – 4.

5.    Дебуріна, С.І. Онови творчої та науково – дослідницької роботи: Обдарована дитина [Текст] /С.І. Дебуріна // Завучу все для роботи. – 2010. - № 10. - . 13 – 22.

6.    Кравчук, О. Дитяча обдарованість: діагностика і форми роботи  [Текст] / О. Кравчук //Завуч. – 2011. - № 14. – С. 13 – 16.

7.    Лаптєва, О.Б. Технологія управління системою роботи з обдарованими дітьми: Обдарована дитина [Текст] / О.Б. Лаптєва // Завучу все для роботи. – 2010. – № 2. – С. – 7 – 11.

8.    Макрідіна, Л. Чи легко бути вчителем для обдарованих дітей? [Текст] / Л. Макрідіна //Директор школи. – 2011. - № 7. – С. 9 – 10.



Ігри, які сприяють швидкому читанню.

1.     «Засічка - кидок». При слові «кидок» усі починають читати для фіксування часу; коли пролунає «засічка» школярі припиняють читати, помічаючи останнє засвоєне слово. Відводять погляд. Відпочинок 10 – 20 секунд.
2.     «Буксир». Спочатку веде вчитель, беручи «на буксир» увесь клас. Потім сильніший учень своїх товаришів.
3.     «Розсипані склади». З поданих складів діти утворюють слова.
4.     «Відлуння». Один школяр (сильніший) веде, а другий, як відлуння, повторює прочитане першим.
5.     «Вовк і заєць». Участь беруть двоє учнів. Перший читає текст, другий – починає читати після того, як перший опанує одне речення, й намагається його наздогнати.
6.     «Вибіркове читання». Школярі за поданим початком або кінцем речення знаходять це речення в тексті.
7.     «Ялинка». Класовод називає слово. Вихованці добирають слова, що підходять за змістом.
Наприклад:
Учень – школа, клас – дзвоник, вчитель – дошка, трамвай – водій, маршрут – пасажир.
8.     «Читання дощиком».
       Дощик крапає – діти читають тихо.
       Дощик сильніший – читають голосніше.
       Злива – читають голосно, виразно.
       Дощик слабшає – читають тихіше.
       Дощик накрапає – читають зовсім тихо.
       Дощ перестав – припиняють читати.
9.     Гра «Дочитай вірш». Читають слово із вірша, а учні, відшукавши його, дочитують далі.


Комментариев нет:

Отправить комментарий